Negoiu… part I
3 August, 2010

Am spus că o să merg pe Negoiu dacă va fi timp frumos… am fost!! Nu am respectat programul care era “scris” dar am facut mult mai multe decât era “scris”…

Au fost 2 zile cu poze… a 3-a cu bere şi grătar, aia nu se pune.
În prima zi am plecat pe la 8 şi ceva din Mediaş, pe la 9 am ajuns în Sibiu şi i-am luat pe ceilalţi şi am plecat la drum…
Săracul Polo… drumul forestier din Porumbacul de Sus care are vreo 20 de km… e praf… 5 peroane în Polo pe drumul ăla, e crimă! Am parcurs şi noi 15 din 20 cu săracul Polo, apoi pe jos…
Am ajuns la altitudinea de 1500m şi ceva, unde era cabana Negoiu, pe la 2… nu mai era timp să urcăm până la 2535m, aşa că ne-am cazat şi am mai coborât un pic până la cascada Şerbota, o cascadă foarte frumoasă…
Apoi ne-am întors am mâncat şi noi câte ceva şi am băut câte o bere, câte un rom, câte un ceai, câte ceva din fiecare… înainte să apună soarele am mai tras câteva cadre, după care am stat în faţa cabanei cu Salvamontul şi cu alţii, tot de vârsta noastră la un vin…

Scurtă prima zi! dar să vedeţi ziua a 2-a… 12 ore de mers…

Leave a Reply

10 comments

1. multumesc de apreciere! 😀

1. Astept continuarea Adrian, foto sunt super iar cascada nu am mai vazut-o de 20de ani.

1. e frumoasa pacat ca nu am avur o lumina prea buna si nu m-am prea putut apropia sa fac niste poze mai bune… m-am apropiat la un moment dat apoi am zis ca ma intorc ca oricum nu e soare nu nimic.. si pe sfarsit s-au dus norii din spate si a aparut un pic de albastru sa trag si eu un cadru :))

2. Superbe fotografiile,am fost si eu in weekend o fuga pe munte,in Bucegi..Sper sa ajung si pe aici candva,ca vad ca se merita 🙂

1. e greu drumul, e obositor pana sus si coboratul de pe varf dar merita!

3. :X awesommeeee….

4. minunate fotografii…colt de rai!:)

5. superb! vara asta inca nu am fost la munte numai la mare dar cu singuranta voi ajunge in Padis neaparat, nu are voie sa treaca vara fara sa nu fac niste trasee 😡

6. Frumoase pozele…
    Prima mea tura adevarata la munte a fost la cabana Negoiu 😉