Peisaje
Drumeţie – Valea Avrigului…
23 August, 2009

O scurtă drumeţie prin munţi… Locul acesta este un loc special pentru că pe aici am fost dus de mic copil. Valea Avrigului se afla la o distanţa de 7 km faţa de Avrig şi Avrigul la 20 de km de Sibiu, acolo merg oamenii la grătare şi să se relaxeze… Strada, neasfaltată, cabanele, casele, locurile unde oamenii fac grătar sunt toate de-a lungul râului foarte rece, care curge printre mii de pietre mari şi mici… Cabana unde mergeam când eram mic aparţine/aparţinea (nici nu stiu dacă mai aparţine) Şcolii Naţionale de Gaz Mediaş, oricum păcat de ea pentru că, cladirea din lemn, unde locuia cabanierul e praf (fotografia a 3-a), cladirea din caramizi e şi ea vai de capu ei, hidrocentrala şi barajul de apa sunt… nereparabile. Păcat… După ce am aruncat o privire prin zidurile unde am fost în copilărie şi ne miram de ceea ce e acuma… am urcat până la capătul drumului, o zonă numită Poiana Neamţului unde este un Motel/Hotel/Restaurant nici nu ştiu ce e… foarte frumos, se ţinea şi ceva concurs de dansuri şi unde se cazeaza oamenii care nu merg cu cortul… după ce am băut o bere, acolo, am coborât 1 km mai în jos să ne instalăm mini cortul nostru, pentru o noapte şi să facem un grătar. A doua zi de dimineaţă ne-am dus înapoi la Poiana Neamţului pentru că de acolo se face un drum inaccesibil maşinilor care duce la Barcaciu… este un drum de 2 ore 30 destul de abrupt dar merită tot efortul(ultimele fotografii)… acolo sus dai de o cabană frumoasă “Coana Mariana”, de nişte măgari prietenoşi, pentru că totul este transportat până acolo cu măgari, acolo te poţi caza, poţi manca, poţi să stai cu cortul şi a doua zi poţi continua drumul către Negoiu… Noi fiind doar într-o drumeţie ne-am întors după o oră de căscat gura de la o altitudine de 1550m şi în aceeaşi zi ne-am şi întors înapoi acasă… a fost doar o drumeţie, dar a fost frumos!